Сенсорна кімната «SENSORIK»
переможців оголошеноЛокація
смт Дубище
Дати реалізації
Лютий – червень 2021
Бюджет
44 512 грн
Про що цей проєкт?
Навчання та корекційна допомога дітям із особливими освітніми потребами є досить складним процесом. Більшість закладів освіти не має у своєму арсеналі ані потрібних засобів для корекції, ані педагогів, які мають досвід роботи з дітьми з особливими потребами.
Тому ми пропонуємо створити сенсорну кімнату в інклюзивно-ресурсному центрі м.Рожище, яка дозволить працювати над розвитком органів сприйняття у дітей з порушеннями в розвитку, а саме нюхових, тактильних, слухових, зорових, смакових та вестибулярних відчуттів.
Що плануємо робити?
Ми хочемо обладнати кімнату SENSORIK сучасними сенсорними засобами – бульбашковими колонами, фіброоптикою (світловий дощ), інтерактивним обладнанням (проекції на підлогу).
А також проведемо майстер-класи для батьків дітей, що відвідують центр, та навчимо їх створювати прості та потрібні сенсорні та розвиваючі іграшки для своїх дітей. Також метою даного майстер класу є згуртованість та підтримка сімей що виховують дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами.
Крім того, ми презентуємо сенсорну кімнату фахівцям інклюзивно-ресурсного центру, дітям з інвалідністю та їхнім батькам, педагогічним працівникам та працівникам ІРЦ від інших територіальних громад та навчимо користуватись нею.
Чого плануємо досягти?
Під час реалізації проєкту його учасники отримають нові знання і навички з сенсорного розвитку дітей, які вони можуть використати для постійного розвитку своїх дітей в домашніх умовах. Корекційні педагоги та фахівці інклюзивних центрів зможуть перейняти досвід створення сенсорної кімнати, та використання сучасного обладнання для розвитку дітей з інвалідністю та особливими освітніми потребами.
Що буде далі?
В створеній сенсорній кімнаті, будуть надаватись корекційні заняття новим дітям. Досвід, який учасники проєкту отримають в ході майстер-класу, вони зможуть використовувати і удосконалювати впродовж всього свого життя. Батьки, які виховують дітей з інвалідністю, та стали учасниками проєкту, будуть продовжувати співпрацю з фахівцями ІРЦ та і більш ефективно вирішувати проблеми, які стосуються навчання їх дітей.