Медіатека у твоєму селищі
переможців оголошеноЛокація
с. Ласточкине
Дати реалізації
Березень – квітень 2021
Бюджет
52 380 грн
Про що цей проєкт?
На основі опитування та дослідження декількох років, ми зрозуміли, що головна проблема громади – це відсутність дозвілля дітей та молоді.
Медіатека стане безкоштовним сучасним центром нового типу дозвілля з використанням різноманітних ресурсів: інтернет, електронні книги, е-бази даних. Основна її особливість – багатофункціональність: можливість навчатися самостійно чи в групі, освоєння нових комп'ютерних програм, кінопокази та обговорення фільмів, гуртки для людей різного віку.
Наша мета – організувати альтернативне якісне неформальне навчання та якісне дозвілля різних вікових груп.
Що плануємо робити?
1. Відкриття Медіатеки
2. Дискусія «Як людині витрачати вільний час»
3. Вечір української пісні (гурт «Дівчата»)
4. Покази кінофільмів (щосуботи)
5. Майстер-клас із декупажу
6. Гурток дозвілля – година настільних ігор, руханка
7. Майстер-клас з мішковини та декупажних квітів
8. Вечір поезії (гурт «Весняні Ластівки»)
9. Психологічна година «За моїм хотінням»
10. Вечір дитячих пісень (гурт «Золоте джерельце»)
11. Майстер-клас до Великодня, розпис крашанок
12. Вечір української пісні (гурт «Дівчата»)
13. Тематична виставка до Великодня
Чого плануємо досягти?
На локальному рівні створення Медіатеки задовольнить потреби і дітей і дорослих у відпочинку, в розвитку, самореалізації та творчості. У громади буде місце, де можна буде використовувати інтернет та вчитись онлайн. Це все буде безкоштовно.
На глобальному рівні існування Медіатеки дасть можливість масштабувати та продовжити діяльність у сфері освіти громадян, пошуку фінансової підтримки, залученні партнерів та створенні нових творчих кімнат.
Що буде далі?
Медіатека працюватиме і після завершення проєкту. Усі зможуть спілкуватися та проводити з користю свій вільний час: навчатися, працювати, користуватися ноутбуком. Також плануємо залучати місцевий бізнес для закупки матеріалів для майстер-класів, залучення тренерів різних організацій.
Плануємо додатково опитувати учасників після конкурсу, аби зрозуміти, як на них вплинув проєкт.