Медіашкола «Менеджмент комунікаційних кампаній для громадських проєктів»
переможців оголошеноЛокація
м. Суми
Дати реалізації
червень – серпень 2021 року
Бюджет
57 050 грн
Про що цей проєкт?
Молодь та представники інституцій громадянського суспільства не можуть ефективно реалізовувати свої ідеї та проєкти через недостатню комунікацію та, як результат, низьку зацікавленість до цих проєктів з боку цільової аудиторії, партнерів, донорів тощо. Допомогти у вирішенні цієї проблеми може серія тренінгів з комунікації для представників громадських організацій, волонтерських ініціатив, інституцій, які працюють з молоддю, тощо.
Наша команда вже почала вирішувати цю проблему, проводячи щороку медіашколу для студентів СНАУ з 2018 року. Однак, сьогодні ми бачимо велику потребу у масштабуванні цієї ідеї і запрошення до участі не лише студентів, а і представників ініціатив поза університетом.
Наша мета – провести двотижневу школу з ефективних комунікацій для 20 представників громадських організацій, волонтерських ініціатив, установ по роботі з молоддю з міста Суми задля того, щоб налагодити ефективний діалог між інституціями громадянського суспільства, населенням міста та підвищити рівень довіри до громадських та волонтерських організацій.
Що плануємо робити?
– Провести підготовчу роботу: зібрати проєктну команду, розподілити обов'язки та дедлайни, визначити необхідні ресурси, анонсувати проєкт, узгодити програму тренінгів, відібрати учасників проєкту;
– Реалізувати проєкт:
– Провести 10 тренінгових занять по 2 кожного дня;
– Підготувати до захисту 15 медіапроєктів;
– Надати менторську підтримку у підготовці проєкту;
– Презентувати медіапроєкти, вручити сертифікати;
– Висвітлити проєкт;
– Зібрати зворотній зв'язок від учасників;
– Провести рефлексію команди.
Чого плануємо досягти?
Реалізація проєкту надасть учасникам теоретичні знання та практичні навички для ефективної комунікації, необхідні для залучення цільової аудиторії та партнерів у реалізації проєктів для змін у громадах.
Це допоможе:
– підвищити рівень довіри до громадських проєктів та волонтерських ініціатив;
– посилити діалог між суспільством, інституціями громадянського суспільства, органами державної влади та місцевого самоврядування для творення змін у громадах;
– створити нетворкінг активних громадян;
– збільшити кількість проєктів, що реалізуються в громадах;
– збільшити залученість молоді та представників інституцій громадянського суспільства до процесу прийняття рішень на регіональному рівні.
Що буде далі?
По завершенню грантового періоду проєкт буде діяти як спільнота випускників, які утворять своєрідний нетворкінг і зможуть виступити партнерами одне одному у реалізації проєктів. Крім того, найбільш здібні випускники зможуть проводити власні уроки та тренінги у своїх організаціях чи волонтерських групах. Таким чином ми виховуємо нових тренерів.
Отримані знання та корисні контакти допоможуть у реалізації подальших проєктів наших учасників, які розвиватимуть сумську громаду. За наявності попиту ми плануємо в подальшому реалізувати такий проєкт для бізнесу на платній основі, а на виручені кошти продовжувати навчання для громадських організацій та окремих активістів.