Слобода
переможців оголошеноЛокація
м. Суми
Дати реалізації
березень – серпень 2021 року
Бюджет
76 354 грн
Про що цей проєкт?
У місті Суми, як і у всьому регіоні, майже повністю відсутня туристична та культурна промоція важливого історичного періоду – доби козацтва. Відсутність історичної освіченості молоді позбавляє нас усвідомлення унікальності громади Сумської області як складової української історії.
Молодь, принаймні зацікавлена, не має можливості об'єднатися задля вирішення цієї проблеми, а загальна історична неосвіченість громади додає інерції цьому становищу. На сьогодні немає жодного проєкту для популяризації доби козацтва.
Наша мета – підвищити історичну та культурну освіченістьі молоді Сумської області шляхом проведення дводенного табору «Слобода» для 20 представників цільової аудиторії.
Що плануємо робити?
– Проведемо екскурсію містом із акцентом на козацький період, яка приверне увагу до історичної спадщини, архітектурної унікальності та викличе гордість за історію України;
– Організауємо гру-симуляцію під час таборування як елемент нетворкінгу. Така гра дозволить зануритись у історичні деталі в стане важливою емоційною складовою проєкту;
– Проведемо лекцію «Українська ідентичність XVII ст.», яка відповість на запитання «чому українці називаються укранцями?».
Чого плануємо досягти?
Проєкт стане прикладом як перший захід для промоції відновлення історичної пам'яті, зацікавленості в історії свого краю як складової частини України. Підвищить рівень знань про культуру та історію Слобожанщини і обєданає однодумців в одне ядро для подальшої дискусії навоколо цієї проблеми.
На локальному рівні проєкт створить для міста Суми промоцію, приверне увагу до певного історичного часу. На глобальному рівні він підвищить знання про історію України та викличе гордість за свою Батьківщину
Що буде далі?
Учасники будуть зацікавлені та вмотивовані продовжувати вивчати історію, культуру, а також створювати свої власні проєкти. Після завершення заходу проєкт буде жити в інформаційному просторі завдяки відгукам учасників, в їхніх враженнях у соцмережах. Фото та відеозйомка розширять аудиторію проєкту, що дозволить і надалі організовувати заходи в цьому напрямку.