Історико-пізнавальні локації «Забуті місця відомої історії»
переможців оголошеноЛокація
м. Хотин
Дати реалізації
Липень – листопад 2021 року
Загальний бюджет проєкту
40 000 грн
Про що цей проєкт?
У 2021 році місто Хотин та його велична фортеця відзначає 400 років Хотинській битві, результатом якої стало зупинення просування Османських військ до Європи. Подія є вагомою для України, адже визначну роль у цій битві відіграли козаки.
Хоча Хотинська фортеця є досить відомою в Україні та за її межами, про Хотинську битву сьогодні мало хто знає. Туристи, які відвідують фортецю, навіть не здогадуються, які мальовничі краєвиди є поза межами цитаделі, та яку роль вони відіграли під час бойових дійств.
Тож мета цього проєкту – підвищити історичну свідомість громадян шляхом створення на території міста Хотин трьох туристичних локацій з фотозонами, інформаційними стендами та QR-кодами (посиланнями на туристичний сайт громади).
Що плануємо робити?
Планується організувати локації до святкування 400-річчя Хотинської битви. В місцях поза межами фортеці, де відбувались цікаві події Хотинської битви, облаштують локації, на яких розмістять інформаційні таблиці з коротким описом подій та QR-кодами, що посилатимуть на туристичний сайт громади. Також на локаціях буде встановлено фотозони. Таке поєднання приверне увагу сучасного туриста та сприятиме підвищенню його історичної свідомості.
Чого плануємо досягти?
На локальному рівні проєкт сприятиме збільшенню кількості туристів, приверненню уваги суспільства до подій 1621 року, популяризації та створенню позитивного іміджу міста, а також спонукатиме розвиток малого бізнесу.
На глобальному рівні Хотин стане прикладом для встановлення схожих локацій не лише у суміжних громадах, а й у громадах всієї України.
Що буде далі?
Після закінчення фінансування проєкту буде здійснений постійний догляд за інформаційними стендами та фотозонами, а також створено нові локації за власний рахунок та залучені кошти із інших донорських організацій, що забезпечить не лише сталість проєкту, а і його розвиток у майбутньому.
Планується створення понад 30 схожих локацій по всій громаді та об’єднання їх у туристичний маршрут.